Hemresa!

Om bara 10 timmar börjar mitt jullov. Först jobba iaf, sedan sitta på tåg i närmare 18 timmar! Så imorgon kl 10:10 kommer jag fram till Älvsbyn. Förkylning har brutit ut totalt nu och jag hade 38 graders feber igår. Sovit så där halvbra inatt, ska bli skönt att få komma hem och bli ompysslad av familjen lite.

Sitter nu med en kopp te med massor av honung, alla bin skulle bli avis! Ska packa det sista och om en dryg timme kommer en taxi och hämtar mig. Ha en bra dag allihopa!!

Kram Kram Karro


(Bild: SJ´s hemsida)


Så här ser min kupe på natttåget ut, med egen dusch och wc. Kan det bli bättre? Glömde jag säga att frukost ingår?? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Då kan de ju inte vara speciellt svårt att packa två väskor så julklapparna får plats om du ska åka tåg? på flyget hade jag förstått dig men tåg...=))

Postat av: Frida

Krya på dig nu vännen!Ska bli så roligt att få umgås!

Vilken snajsig kupé! Den är du värd!



kram,kram,kram!

2008-12-17 @ 21:42:30
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback