Problematik!

Nu har jag ett problem, ett riktigt i-landsproblem.. Jag har många julklappar, men bara en resväska. Ni vet, ibland hittar man en massa fina julklappar som man vill ge sina nära och kära. Så var det även i år och köplusten tog aldrig slut. Detta resulterade i att jag har en massa paket som jag, tyvärr, måste transportera med mig på tre olika tåg, fyra olika tågstationer, en taxi, en bil och över en bro. Hjälp!

Detta är min "lilla" julklappshög och så här blev resultatet i resväskan, obs har inte då packat ens en socka i väskan!





(tre paket är inte ilagda)


Så jag får väl helt enkelt gå lättklädd hemma i snöyran, eller låna kläder från mamsen...
Nu släpper jag alla problem för en stund och tar mig en liten lussefika och kollar på en film. Måste bota mitt halsont inför lussefirandet i afton!



Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill ju gärna höra dina tips oxå? =)

Postat av: Frida

Eller så tar du två STORA väskor så du kan transportera hem de julklappar du får utan problem....Eller kolla bussgods. Kram!

2008-12-13 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback