Frissa-dax!!

Var länge sedan jag längtade så efter att få gå till frissan, kan bero på att jag egentligen skulle gått dit för över en månad sedan men pga sjukdom och taskiga arbetstider under praktiken så blev det inte förrän idag. Om 40 min sitter jag och blir ompysslad, den bästa tiden är när det ska tvättas. Då somnar jag nästan. Får se vad det blir för färg i håret, troligen fortfarande rött men med lite slingor i det så det blir lite ljusare. Självaste frisyren blir som Katie Holmes, men utan hennes nuvarande lugg...

Handlade på Family House igår, fick en vit sjal med koppartrådar och två halsband (ett grönt med träkulor och ett svart med större kantiga pärlor) för bara 69:- Billigt och bra!
Annars blir det lite shopping idag och förberedelse för den trevliga resan med familjen om bara två veckor, undrar om mamma börjar få lite åldersnoja ännu?? =)

Kram Kram Karro

...............................................................................................................................................................................................................

Uppdatering Kl 12:30
Så här blev det... =)

        


På första bilden ses mitt fina svarta halsband som jag inhandlade å på bild tre syns sjalen. Sista bilden är på de stövlar jag inhandlat för hela 399:- !! Och jag kunde ha dom, trodde inte detta då jag annars har alldeles för tjocka vader.. Så jag borde nog köpa mig en trisslott också.. Min svarta trenchcoat syns på bild tre, januaris inköp för också 399:- så jag kommer vara så chic i Storstaden...

Kram Kram Karro


Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Visst kan jag få se hur det blev? Är mycket nyfiken!
Ha en skön helg vännen!
Själv jobbar jag eftermiddag då jag har jour. Trist att vara till fem, men å andra sidan är det inte så ofta det händer att jag "måste".

Kramelikram!

Postat av: Malin

Jag vet och det är jag väldigt tacksam för. Du har hjälpt mig mycket :* Gruppdiskussionen gick kanske inte lika bra som jag ville att den skulle göra, jag som verkligen ville ha MVG i biologi. Men det är faktiskt inte så himla lätt att sitta och diskutera saker med folk som inte har läst på något och i princip improviserar. Bättre grupper nästa gång kanske? Jag är så irriterad. Jag vet inte på vem, på mig själv eller vem? BAMSEKRAM!

2008-02-23 @ 00:42:02
URL: http://malingotthold.blogg.se
Postat av: Malin

Vad snygg du blev i håret också! Och snygga stövlar :)
Jag var så inne i att bara svara :O hihi.

2008-02-23 @ 00:43:42
URL: http://malingotthold.blogg.se
Postat av: Emma

Tack för tipsen! Ska försöka följa detta, men det är svårt när det är helg! ;) Hoppas allt är bra annars och frisyren passar du superbra i! Kram kram

2008-02-23 @ 02:50:19
URL: http://www.emmabogren.blogg.se
Postat av: Karolina

Frida: Du kan nu se resultatet ovan.. =)
Malin: Jag vet, det är jätte-jobbigt att ha folk i sin grupp som inte läst på och inte bryr sig. Man blir så arg. Stövlarna ska jag ha när vi åker iväg.
Emma: Förstår att det är svårt att följa det ibland, själv vaknade jag 06:14 en lördagsmorgon!

2008-02-23 @ 07:25:29
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback