Icke-social

E inte så social på veckorna, hoppas ni har överseende för detta. Vill bara meddela att jag e en riktig teve-männsika/soffpotatis på kvällarna. Spelar in det som går efter nio å ser det dagen efter. Nu har det börjat såå otroligt många bra serier, hur ska jag få tiden att gå ihop?

* Måndag - Design Simon & Tomas, Anna Pihl, ER, Shark
* Tisdag - House
* Onsdag - Men in Trees, Grey´s anatomy
* Torsdag - Kustbevakarna, Private Practice, Criminal Minds

Dvd-inspelaren går på högvarv.. nu dags att se House från igår.. Pojker å utomjordingar, hur ska detta sluta??
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Jag MISSADE House igår, hur nu det gick till...
Du får väl berätta vad som hände vid tillfälle!
Hade tänkt jobba imorgon,men nu på eftermiddagen fick jag FEBER?????
Om jag mår bra imorgon överväger jag att fara och jobba i alla fall för jag är sååå less på att vara hemma och inte göra rätt för mig.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback