Partaj i lördags

Tänkte visa en liten bild på mig innan jag gick på fest i lördags. Råkade visst skrämma lite folk där hemma som inte sett mig på några veckor. Detta då jag gått ner lite i vikt tack vare mina bekymmer.. Har inte ställt mig på någon våg, så jag har ingen aning hur många kg som försvunnit.
Min syster sa att man kanske skulle få min sjukdom så man kunde gå ner några kilo, jag stoppade henne och sa att jag har hellre tio kilo övervikt att dras med än att må så dåligt som jag gjort.

Eventuellt har jag fått en diagnos ställt på mina symtom tillsammans med min klasskompis Jenny, hon e såå duktig och kan mycket om detta då hon jobbat på kirurgen med mag-tarm. Det har tillkommit lite bekymmer och troligen är det gallstenar som bekymrar mig. När jag har haft det som värst har jag haft gallstensanfall. Så nästa gång jag får ont, så åker jag in och gör ultraljud. Sedan får vi se hur vi ska åtgärda detta... Får jag lite ont så kan det behandlas med NSAID-preparat tex voltaren..

image232

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du mår bättre och kanske fått en hyffsad diagnos. Är det inte dags för dig att flytta norrut snart? Tänkte bara....
*kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback