Praktikstart!

Imorgon börjar praktiken i Ljungby. Sex mil enkel väg ska jag pendla dagligen med länsbussen nr 145. Och detta i totalt 11 veckor. Tur det är sex veckor i början, sedan lite skola, å sedan dom sista fem veckorna. E rätt så nervös faktiskt, men det är väl inte så konstigt. Frida har säkert samma känsla, då hon återgår från mammaledigheten imorgon också. Lycka till vännen!

Nya skor är inhandlade, en ny fin ryggsäck likaså. Pappa har ordnat matsäck åt mig, synd han måste lämna mig på tisdag. Idag är det bara laddning inför morgondagen som gäller.

Kram Kram Karro

image231

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hej!
Helt rätt gumman, vi sitter lite i samma båt
Idag är jag rejält spänd.
Försöker dölja det dock här hemma.
Du vet ju hur P. är när det gäller sånt här.

Ha en skön söndag!

Kramar i massor!
PS Jag ringer någon kväll till veckan så vi får kolla av hur det går för oss. DS

Postat av: Fridasfunderingar

min dag var inte såååå lyckad...själv?

2008-02-04 @ 16:44:44
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Malin

Bara för att du är duktig :) Kram! snart syns vi ju.

2008-02-06 @ 20:48:57
URL: http://malingotthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback