Tisdagstema: Längtan

Åhh, jag längtar tills min utbildning är klar och jag kan få arbeta igen.

Jag längtar efter att våren ska spricka upp ordenligt snart med värme, gröna gräsmattor och knoppade träd (har redan sett snödroppar förstås, men får man önska detta redan i februari??).

Jag längtar efter min familja och mina vänner, speciellt när man vill hjälpa men inte kan.

Jag längtar efter en skön weekend med mina allra närmast om bara två veckor!

Och jag längtar efter sängen, vaknade alldeles för tidigt idag och med en massa spännande på jobbet idag (intuberat 3 patienter!), så är jag helt slut i huvudet.
Ska nu ta och fixa lite korvstroganoff som jag ska ha till lunch imorgon..

kram kram k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback