Helgrapport

Pappa e här fortfarande och det är rätt så skönt. Han tar hand om mig och piggar upp mig när jag mår lite sämre. Lagar bra mat och får ut mig på promenader i dagsljuset. Idag har vi gått runt vxö-sjön, totalt tog den en timme å 35 min. Så nu e vi möra i benen och kollar på alpint.

Imorgon är det åter till skolan, jobba med uppsatsen och träffa handledaren. Veckan har varit bättre för varje dag som gått, med vissa bakslag emellanåt. Men det ska nog bli bättre med tiden..

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hej gumman!
Skönt att det fanns en uppdatering, jag har tänkt på dig!!!! Hur länge stannar E?
Skönt om dig och kom ihåg. I-n-g-e-n-t-i-n-g är viktigare än din hälsa. OK!

Kramar till tusen!

Postat av: Anna

Krys-på-dig-kramar i massor kommer härmed!

2008-01-28 @ 10:23:56
URL: http://annaboda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback