Julklappar

Äntligen har jag tagit kort på alla mina fina julklappar och lagt in dom i datorn. Så här kommer lite "bildbevis" på vad jag fick av snälla tomten!

        

Dessa är de "normala" julklapparna...
Grey´s A säsong 3, mkt bra!! En kokbok med lättlagade rätter till en stressad student! Nu vinner jag i alla Vettt & etikett-diskussioner! Och en ny godluktande parfym som ska få karlarna på fall.. =)


        

Och dessa är de lite mer udda julklapparna. Mer kökshanddukar (har bara drygt 17 st), en duk (!!), lilla hemhjälpen (för mig som kan vara lite vilse i pannkakan), och slutligen en stektermometer digital (felköp av mot till far, då dom redan hade en, hihi)...


        

Dessa måste dock vara de mest udda av alla julklappar. En handduk med "sexy nurses" kommer göra succé på stranden till sommaren! En "uppläggningsgrej" till mobilen vid laddning, en diskborste för diskning av vinkaraffen (jag äger inte ens en sån karaff, haha).. och slutligen en citronpress, har inte testat den ännu..


Självklart fick jag en massa andra fina julklappar. Fina djupa vta skålar med lejonhuvuden på, och svart assietter som fick bytas efter besticktestet (porslinet måste vara glaserat, annars gnisslar det i mina öron, usch!).

Är helt klart nöjd med julklappar, även om jag sa att jag ville ha lätta paket då jag flyger fram å tebax. Trots detta lyckades jag få 8 kg övervikt och en trasig resväska.. =(

Ha en underbar helg allihopa!!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Trist med resväskan, men roligt med olika saker.

Ha en fin helg!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback