På västfronten lite nytt.. =)

Dagarna går och jag mår bättre. Att pappa kan vara en sån bra medicinkur!! Det visste jag inte! Har denna vecka jobbat lite med självständigt arbete, en litteraturstudie som jag skriver med min klasskompis Jenny. Det har gått rätt så bra, å vi e nästan klara med artiklarna. Det bästa är att arbetet inte ska examineras förrän i maj!

På måndag börjar min praktik i Ljungby. Därför har jag å pappa varit en runda på stan och inhandlat både nya arbetsskor och busskort. Vad har vi då gjort dessa dagar sedan pappa kom hit?

Jo vi har:
* Ätit tre stabila måltider varje dag
* Gått på promenad dagligen ( inte när det regnat) på minst en timme
* Sovit minst åtta timmar varje natt
* Sett på film, typ james bond
å en massa annat..

På tisdag lämnar han mig, har då varit här i två veckor. Men vi ses om drygt en månad igen, då mamma snart närmar sig en viss ålder och det är dags att sjunga för henne... =)

Nu skuttar jag runt här hemma i mina fina nya gympadojor, blev ett par Nike aerobicsdojor, då golvet på operation e stenhårt!  undrar om jag snart får skoskav??
Pappa har somnat på sängen med korsordet på bröstet, får nog gå å väcka honom snart..

Kram Kram Karro

ps, ikväll ska det storma igen.. andra gången sedan pappa kom hit!


Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Skönt att ha E. att hålla i handen då det stormar på alla sätt och vis!

Har tänkt på dig jättemycket!

Många,långa, kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback