Smått förbaskad!

Det är jag.. På livet, på min mage och min kropp som strejkar medan min hjärna säger en annan sak. Vill så gärna må bättre, bli piggare och kunna göra saker jag annars alltid kunnat göra. Sitter här hemma en lördagskväll, efter flera tvivel om att gå på fest eller inte. Velat av och till under hela eftermiddagen, så fort jag bestämde mig för att piffa till mig och gå på festen, så väljer kroppen att inte göra som jag vill.

Jag känner mig instängd och hämmad av min situation. Det går inte en lång stund varje dag som jag inte märker av mina besvär. Ville så gärna gå på fest ikväll och sedan få dansa lite, det är en månad sedan senast och har inte träffat flera av mina vänner sedan dess. =(

Så nu sitter jag här hemma, tycker lite synd om mig själv och ser på teve. Det är inte ens några intressanta filmer att se på... Imorgon är det jag som går och handlar glutenfri kost. Trodde det skulle gå över nu när tentan är avklarad och jag kan se framåt, men icke..

Ha en underbar kväll alla där ute!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig. Du får gå och göra ett gluten test. Tråkigt med en försörd utekväll...

2008-01-12 @ 22:08:33
Postat av: Anna Fredriksson

Vad tråkigt att du inte mår bra. Har du inte fått några besked efter ditt besök på akuten eller tog de inga prover då. Krya på dig gumman så får vi ta en fika snart. Stor Kram Anna

2008-01-13 @ 12:09:19
Postat av: Magnus

Jag käner igen det hela med magproblem. Bara bit ihop och tveka inte att gå till läkaren om det inte blir bättre. Var inte tjurskallig och vet bättre.. Mitt tips.. Och krya på dig..

2008-01-13 @ 15:24:09
Postat av: Fridasfunderingar

Så jäkla jobbigt det måste vara! Imorgonbitti ringer du till läkaren och kräv att få göra alla test som de möjligtvis missat. Inte ska du missa grejer du vill göra något mer i fortsättningen och därmed basta!

Kramar i massor till dig underbara vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback