Göteborg

Med en sömn totalt nio timmar på hela helgen, är jag nu hemma i vxö och har tom hunnit jobba en dag. Massa skoj har vi haft.
Resan gick fredag fm, sedan shopping på em innan fredde mötte upp oss och vi traskade till lgheten, ca fem min promenad från avenyn. Sedan middag med även marcus å per på en grekisk restaurang, åt ett mkt mumsigt lammfärsspett! på kvällen drack vi vin och dansade på Nivå. Där träffade jag Viktor (å så pratar vi inte nåt mer om det... =)..
Lördagen var mkt seg. Vätskebrist å sömnbrist gjorde att morgonen var seg. Efter en 7-Eleven-frukost så var vi nere på stan runt ett-snåret. Lite mer shopping och sedan lunch på Storan med marcus å per. Det blev en massa gott, bla en stooor margerita innehållandes fem olika smaker. Sedan Buzz hos marcus och efter det fotboll å fest hos fredde. Utgång på Valand, men jag gick hem innan tre pga jag var så trött...
Söndagen var lugn, vi käkade pizzarester till frukost och sedan for tåget 14:05. Problemet var att tåget var proppfullt och vi hade inga biljetter, boka aldrig biljett i sista minuten!!!!! jag fick betala en snordyr biljett i första klass för nästan dubbla priset (432:-)och Ann satt på golvet (250:-) Roligare kan man ha!!
Sammanfattningsvis var helgen ändå underbar, trots att det inte blev varken monster jam eller liseberg. Det får vi ta nån annan gång.

   


Mumsiga Mojitos på Nivå, jag poserar å Fredde vill vara med, tidig morgon på Göta älv-bron, marcus dricker bloody mary på lördagen..

     

Den stora Margeritan innehållandes fem olika sorter: Kokos, Banan, Kiwi, Mango och Jordgubb. Jag sitter på golvet på det fullbokade tåget...

Nu är det åter arbetsvecka och jag älskar mitt nya jobb, hade möte idag med mina handledare och biträdande chefen för en "planering" av mig. Fick mkt fint beröm och de tyckte att jag absolut kunde gå mkt fortare framåt i min introduktion då jag redan är så självständig och kunnig.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ni verkar ha haft en fantastisk helg. Vill höra allt när vi träffas nästa gång. kram

Postat av: Fridasfunderingar

Vilken skojsig helg du verkar ha haft (minus tågresan). Jag är mäkta STOLT över dig för att det går så bra på jobbet, dock INTE förvånad. Du är duktig!



Kramisar!

2008-06-18 @ 17:09:15
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback