Ut i hetluften

Imorgon kl 7:30 smäller det! Då börjar jag min första arbetsdag som anestesisjuksköterska på operationscentrum, centrallasarettet växjö. E såååå nervös så att nerverna sitter utanpå kroppen och jag känner mej rastlös och virrig. Ska strax packa arbetsväskan och förbereda morgondagen. Skulle vara hemskt att glömma arbetsskorna.. haha..

Kram Kram Karro

PS, troligen kommer inläggen minska här på sidan. på de senaste 4 inläggen har jag fått 2 kommentarer, känns som det inte är någon som läser denna blogg. Vet att du Frida läser den, men inte hinner kommentera, det är ok.. men e det ingen annan som läser, så är det ingen ide att skriva en massa.. kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Hej vännen jag läser och kollar efter inlägg nästan varje dag. Förlåt att jag varit dålig på att skriva kommentarer. Sluta inte blogga Jag vill läsa.

Postat av: Anna Fredriksson

Hej vännen jag läser och kollar efter inlägg nästan varje dag. Förlåt att jag varit dålig på att skriva kommentarer. Sluta inte blogga Jag vill läsa.

2008-06-08 @ 21:33:33
URL: http://www.mittlillakaos.blogspot.com
Postat av: Per

Jodå, fortsätt skriv, jag följer den slaviskt!

2008-06-09 @ 15:27:16
Postat av: Ida

De är klart att folk läser, men de finns inte alltid så mycket att kommentera. Hur ofta kommenterar du min? =)Du får absolut inte sluta blogga. De är ju i stort sett enda sättet jag vet vad du sysslar med då vi bor så långt från varandra!

2008-06-09 @ 21:10:40
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Ö

Hej hej,

Stort lycka till imorgon. Följer dina äventyr via din blogg så sluta inte skriva.. Kommentarer är inte allt. De är bara till för att klappa ditt ego, inte själva anledningen till att man bloggar. =^)

Kram kram

2008-06-10 @ 14:54:17
URL: http://blogg.osterhult.com
Postat av: Frida

Fel,fel, fel! Vi är fler som läser!

Svårt skriva-ryggen låst sig.

Hoppas jobbardagen blir bra!



Kram!!!

2008-06-10 @ 16:22:25
Postat av: hemlig

NEEEJ du får inte sluta vi e några som läser här. kolla i din statistik om hur många som läser din sida. :D

2008-06-12 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback