2 av 2..

Nu e det slut, med skolan alltså.. Sista lektionen och examinationsseminariet var idag. Det var granskning av uppsatsen och opponering på ett annat arbete. Så nu ska vi bara justera lite på arbetet imorgon, så till lunch imorgon ska förhoppningsvis allt vara över.
Nu ska jag ha semester ända till den 9 juni, hur skönt är inte det? Har sådan hemlängtan nu, så jag försöka fylla dagarna med så mkt jag bara kan:

Torsdag: Uppsatsarbete och ordentlig städning av lgh. Ringa SAS (se nedan).
Fredag: Frissa på fm, sedan tvätta och fika med Emily.
Lördag: Melodikrysset, vika tvätt och packa. Annas 25-årsfest på kvällen
Söndag: Packa det sista, vattna blommorna och börja längta hem
Måndag: kl 9:25 lyfter planet mot Arlanda.

Blev lite besviken att SAS nu stänger ner linjen vxo-arl. Och detta from den 12 juli, å jag har bokat resa hem 18 aug. Självklart får alla kunder pengarna tillbaka, men hur kul e det? Det bästa e nog att Skyways ska börja trafikera linjen istället, hoppas nu tiderna passar med mitt lule-flyg bara!

Nu lite Greys Anatomy och en riktigt härlig kväll. Har varit ute med "klassen" och ätit på Royal Thai. E mätt å glad.. nu dags att vila lite i soffan!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Megajättestortgrattis!
Härligt jobbat tjejen!

Längtar efter dig!

Kram!!!!

2008-05-23 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback