Mina klasskompisar

Tänkte så här nu när vi snart slutar skolan och vi hade vår sista föreläsningen nere i K-na igår, så måste man självklart ta med sig kameran och föreviga detta ögonblick. Dock glömde jag självklart fota självaste skolan och sånt.. men men, detta är iaf mina klasskamrater och vi turistade lite innan vi åkte hem igår.

           
Jenny och Anna-Karin (Ulla ville inte vara med på bild). På Glassiären i K-na får man tre kulor för varje smak. Mums! Men ont i magen fick vi och middag behövdes inte!

     
Jenny ger pengar till dom fattiga genom att lägga pengar i Rosenboms hatt. Rapsfälten är härligt gula nu och under bilfärden hem stannade vi till på Börjes i Tingsryd där jag handlat massor med hästgrejer på postorder när jag var yngre.

  
Det lite komiska med dessa bilder är att det skiljer sig ca tre år mellan dom.


Nu är det bara två examinationsseminarier kvar och en föreläsning som troligen är när jag är hemma i Piteå). Det innebär att slutet är nära.. tror jag iaf..

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo jag får jobba mycket nu.har räknat att det blir 145 timmar i maj =) men de är ju på max å inte på harrys


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback