Å så var det helg igen!

Veckan går fort ibland, iaf när man är sjuk och sover en hel del. Gick hem sjuk från jobbet i onsdag och var hemma även igår torsdag. Idag fredag jobbat igen, men lyckades undvika alla patienter (var lite alltiallo).  Näsan rinner fortfarande, men jag tror det går mot ljusare tider.

Imorgon vankas det höstkonsert med
VUSK (Växjö Unviersitets SudentKör), min gamla kör alltså. För första gången ska jag sitta i publiken och inte på scenen (har varit med på de senaste 5 höstkonserterna). Men jag och Cicci kör en heldag med mat, konsert och vin efteråt. Kan det bli bättre?

Nu vankas lugn, härlig fredagskväll med Idol och en godisskål. Ha nu en underbar helg allihopa!!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du fortsätter krya på dig och får en härlig helg!



Kram!

Postat av: Ramona

Åhhh... vad härligt det låter! Jag vill också vara med. Saknar er jättemycket dagar som denna o mest, att jag inte bara kan komma förbi en sväng!



Många kramar!

Ramona

2008-11-08 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback