Dunderförkyld!

Det är farligt att vistas bland alla små, snuviga barn. Tränade igår, sedan ont i halsen på kvällen och vaknade imorse med ont i halsen och täppt näsa. Har jobbat idag ändå, men känt mig sliten och trög. Hjärnan känns som den körts genom en mixar, kroppen orkar bara 35 % och fryser massor. Dock ingen feber...
Ligger nu i soffan och kurerar mig, ska slå på en film och bädda ner mig under ullfilten! Alla möjliga kureringstips välkomnas. Har precis stoppat i mig två passionsfrukter, så c-vitamin lider jag inte brist på..

Kram Kram Karro


Mamma, kom och ta hand om mig!! Jag är sjuk!!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hmmmmm....komma med tips på kurer till en sjuksyrra känns ju som en något övermäktig uppgift.

Ett rungande och hjärtligt "KRYA PÅ DIG" får räcka.

Och en kram.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback