Fars dag!

Idag firar vi alla pappor, fäder, farsor och pappisar ute i Sverige. Vad har du köpt till din pappa? Eller satsar du på att skämma bort honom med en massage, frukost på sängen eller en fin teckning? Min pappa är inte i närheten av mig, bara dryga 130 mil bort. Har dock firat honom över luren och kanske får han en paket senare idag som anländer med middagsgästerna (min syster med familj).

Min pappa är en riktig superpappa, han kan allt!! Då menar jag allt! Jag kan ringa honom när som helst, nästan iaf, och fråga om allt möjligt. Borra i betong, bygga en garderob, receptet på porterstek, vilken älgstudsare som är bäst, hur man byter spolarvätska och annat viktigt.

När jag flyttade in i min lägenhet, så var min pappa här och hjälpte mig massor. Jag hade stora drömmar men väldigt lite kunskap. Vi tapetserade, la golv, målade, putsade, slipade och rollade. Han jobbade så han nästan svimmade, bara för att han ville att jag skulle få det fint! Är inte det en superpappa om något??

Så därför vill jag, dagen till ära, hedra och tacka min underbara pappa för allt han gjort för mig! Tusen och tusen Tack kära far!!

Älskar dig!










Pappa, mannen som har långkalsoner nästan året runt!

Kommentarer
Postat av: Anna B

HÄrlig pappa du verkar ha! Kram anna

Postat av: Emrik Öhlund

Ja.ja. Det är ju bra att du är nöjd, men tar du inte i lite väl mycket nu? Är det något som jag ska fixa eller? (ha.ha). Det är ju roligt att jag är uppskattad.

2008-11-10 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback