Födelsedagsfesten!

Nu ska jag försöka sammanfatta den här aftonen. Det var lördag, den 15 november, klockan sju skulle kalaset börja. Jag hade aftonen till är inhandlat en fin blå klänning.

 


Allt eftersom droppa gästerna in. Festen kunde ta sin början!

  

  


Vissa vill verkligen inte vara med på bild
Mattias kollar in Emilys bilder
Fredde blev tidigt satt i skamvrån =)

Madde visar närmaste nödutgång
Pierre och Anders i djupt samtal
Op-personal diskuterar viktiga saker, kanske julfesten?


Än så länge var festen städad, men ni vet hur det blir! Det kan bara bli värre, i år slapp iaf apa dansa disco!

  


Fredde drabbades av speldjävulen
Per hjälper Emily med studentmössan
Anders gillar drinkar med rosa sugrör!


Sedan begav vi oss ut på stan för vidare trevligheter. Vi hamnade på stamstället Grace såklart och gled in via VIP-ingången, vi viktiga människor! Sedan när jag trippat hem med mina två trevliga karlar Per och Fredrik, så väntade mig en underbar syn!

  


Men nu är allt diskat och all söndertrampad chips är uppdammsuget.

Jag tackar alla inblandade för en mkt trevlig kväll! Avslutar med en fin bild från aftonen på lilla mig!




Kram Kram Karro!

Kommentarer
Postat av: Frida

Verkar som du hade det trevligt (minus disken) och det är ju det viktigaste! Kram!

Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen!

2008-11-17 @ 11:49:43
URL: http://annaboda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback