Fullspäckad vecka

Denna vecka är verkligen fullbokad.
Måndag: Jobb 7:30 till 17:00, körövning 19-21
Tisdag: Jobb 11-20:30
Onsdag: Jobb 7:30 tll 17:00, Träning.
Torsdag: Jobb 7:30 till 17:00, Cykla till Beijers (lämna tillbaka låsinsats), cykla tll citygross och handla mat.
Fredag: Ledig, men städa, hänga upp julstjärnor, baka kaka, köpa julklappar på stan, frissan.
Lördag: Körövning 10-12, Fika med narkosssk Jenny & Ulla hos mig kl 14. Lördag kväll vila..
Söndag: Skyltsöndag, men inte så mkt inplanerat tack å lov!

Men om precis tre veckor sitter jag på tåget på väg norrut, borde vara norr om bollnäs iaf.. Så härligt! Nästa vecka blir det julfest med jobbet, också trevligt. Ska ut på Evedals Värdshus och äta oss mätta. Just nu går jag min placering på akutsalen, där är det väldigt spännande med en massa operationer. Har haft akuta snitt, sårskador och track. Får se vad det blir idag...

Jag gläds också med Pappa och
Mio, då han drev en hare över två timmar i tisdags. Det slutade med att pappa fick använda bössan och haren hamnade i de sälla jaktmarkerna. Han är så duktig min lilla sötnos, Mio alltså, även om pappa är ganska söt han med.. hihi..

Nu dags för lite frukost, nyhetsmorgon och sedan jobbet!
Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback