Pannkakor i stora lass!

Ikväll har jag och Johanna ätit massor med pannkakor, magen är smockfull! OCh som grädde på moset, så skrattade vi gott åt Anna Skipper och hennes hemska metoder i Du är vad du äter. Kan inte påstå att jag gillar henne, hela programmet är uppgjort även om resultaten blir bra.

Imorgon är jag ledig, härligt! Ska handla inför lördagens partaj. Sedan ska det bakas smarrig chokladkaka till mina kära gäster, lite trist dock att många tackat nej. Men men, det blir så roligt som man gör det!!

Nu sova, är helt slut efter en hård (nja) arbetsvecka på UVA (uppvakningsavdelningen).

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer ju alla fall! Äter mer än gärna av din chokladkaka :)..tack för en trevlig kväll! Kram

2008-11-13 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback