Partyförberedelser

Laddar för morgondagens galej som kommer gå av stapeln imorgon kl 19:00. Du är välkommen! Har nu bakat en smarrig chokladkaka med topping av smarrig tryffel, Frida kom hit och smaka! Fick låna Davids bil när det regnade ute så jag kunde storhandla. Handlade mig även en fin klännning på H&M som jag ska ha imorgon, i finaste petroleumblått! (heter det så?)

Har kanske inte hunnit berätta att jag har börjat sjunga igen. Nu i en Barbershopgrupp! Har bara varit på en övning hittils, men det är roligt och jag sjunger baryton, en liten svår men faktiskt bekväm nivå. Tyvärr kommer jag inte kunna vara med på den stundande julkonserten då de ska sjunga O Holy Night 8-stämmigt!! Hur läckert kommer inte det att vara??

Nu dags för lite lasagne, tevetittande och snart Idol, och sedan lite godis. Det är fredag!
Kram Kram Karro


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad har du i skålen/ glaset? Malin vill att du skickar en bild, till hennes mail ang bilden. Ha så himmla trevlig i kväll, ta det lugnt så man inte får skämmas:). Kram kram.

2008-11-15 @ 11:32:49
Postat av: Karolina

Det är is och björnbär..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback