Utflykt!

Igår hade jag och Cicci en rolig utflykt. Vi åkte till GeKås i Ullared och shoppade loss lite. En hel del julklappsinköp blev det allt, och lite till mig själv. Hittade ett par vinterkängor för 399:- (normalt pris ca 800-900:-) och en hel skiddress för 399:- Kan det bli så mkt bättre? Vi åkte strax efter kl åtta och var hemma fem i sju på kvällen. Lite möra i kropparna var vi allt.




Kan dock inte visa vad jag har handlat, pga julklapparna. Men vilken prisskillnad det är, exempel min ansiktskräm; på Hm kostar den 54:50, på GeKås 32:95.. Så det lönar sig i slutändan om man köper riktigt mkt.. =)

Idag har jag börjat julstöket lite, slagit in julklappar och bakat pepparkaksmuffins. Snart är det skyltsöndag och första advent, tjoohoo!

Kram Kram Karro


Kommentarer
Postat av: Pappa

Och snart är du hos pappa.

2008-11-23 @ 23:35:23
Postat av: Frida

Vad julig du verkar!

När är du här?????

Du vet ju hur det är med mitt minne skäms



Kram!

Postat av: mamma

Och snart är du hos mig också kram Mamma

2008-11-24 @ 21:53:42
Postat av: Syster

Men jag har tänkt åka och hämta henne. Hi hi. Kram kram.

2008-11-25 @ 10:41:59
Postat av: Karolina

Värst vad jag var poppis!

2008-11-25 @ 21:20:36
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback