Källaren

Har haft en liten akilleshäl som, tack å lov, inte så många har varit i kontakt med. Det är mitt källarförråd... Har sedan flytten hit bara satt in allt där nere. När nu regnet öser ner utanför fönstret och jag inte hade nåt annat speciellt inplanerat, så begav jag mig ner och satte igång. Rensade bort en hel del bl.a. en massa från skolan som jag inte använder idag. Även en massa prydnassaker och kläder som jag ska skicka iväg till Erikshjälpen.

Så här rörigt var det innan:




Och så här blev resultatet:



Så nu har en liten sten trillat bort från min hjärta. Nu är det bara höststädning här uppe i lägenheten som e kvar...
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan va duktig du har varit. De kommer bli en stor städning nu när vi flyttar. Åhh ja längtar sååå..

De är såå kul att rensa och pilla, man känner sig såå duktig.

Postat av: Anna

Åh vad du är duktig. Jag har städad på kontoret idag så jag känner mig rätt duktig jag med. Har slängt massor. Måste ses snart Kram

2008-10-05 @ 20:46:33
URL: http://www.mittlillakaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback