Lövtavla

Har länge gått och tittat på alla de vackra löv som nu byter färg utanför fönstret. Har sedan en tid tillbaka varit sugen på att göra en tavla med alla dessa vackra löv och idag slog jag slag i saken. Var iväg och tränade, efter att ha slöat i soffan precis hela dagen. Ute regnade det och blåste, perfekt väder att plocka löv, NOT!

Det blev gröna lönn-blad och de röda bladen vet jag inte, trädet är rött iaf och bladen likså. =)

Klistrade fast löven på ett vanligt vitt ark med lim, först alla gröna och sedan de röda ovanpå. Tyvärr lyser det igenom med vitt på sina ställen, så jag får se hur jag ska göra åt det.

Så här blev iaf resultatet:




  


Nu står den ovanför teven i sin fina ram. Det värsta är att jag har nu så mkt bladlöss överallt.. så nu ska jag slänga ut alla rester..

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det kommer nog att lössa sig. Väta till Fredag så kan du leva loppan!

Den var fin. Tavlan alltså.

2008-10-05 @ 20:48:37
Postat av: Anna

Åh vad fin den blev. Blir sugen på att ta upp min scrapbooking igen snart. Svårt med alla gamla kort bara. Får använda de nya. Stor kram.

Postat av: Ida

Det var inte nån schysst deal. Det är vad vi har att erbjuda, men ibland för folk från boden brukar jag bjuda på dippar och plusmenyer iaf. =)) Kan göra de för dig oxå.

2008-10-05 @ 21:37:00
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Malin

Så snyggt det blev :)

2008-10-06 @ 16:10:09
Postat av: Liza

Snygg tavla! Lössen hoppar nog iväg ska du se!! Härligt med rensning av förråd och alla andra utrymmen också för den delen - som du sa: Det lättar!

KRAM!

liza

2008-10-07 @ 21:25:05
URL: http://vardagslycka.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHA, nej jag jobbar såå sällan dag pass.. de är två gånger denna månad som jag börjar 8. Som tidigast börjar jag annars 11.30.

2008-10-08 @ 14:03:52
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Ulrika

Vilken snygg tavla, du är händig du. Hoppas att du har det bra nere i södern. Kram

2008-10-08 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback