Önskelista

Har nu funderat en stund, tänkte att jag skriver ner här vad jag önskar mig i present och julklapp. Det är snart knappt två månader kvar!

Önskelistan:

Bestick i serien
Oval Steel:
- Jag saknar 11 st teskedar och 2 dessertskedar.




Glas i serien Lovisa:
- Jag saknar 4 st Ölglas, 8 st Snapsglas, 10 st Likörglas.




Stekpanna, en med hög kant (och stor nog för att laga mat med sås).


Tofflor, nya fina då de jag har börjar bli utnötta. Tror jag har storlek 39, mamma du vet vilka jag menar!


SATC-boxen! Skolådan, alla 6 säsonger av serien Sex and The City.



Grå badrumsmatta och gråa handdukar till badrummet (2 badlakan, 2 små, 1 gäst). Detta vill jag har i lite mer mörkare grå, mattan ska vara av den mer "lurviga" varianten.
     


Kommer jag på mer, så återkommer jag...
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Av mig kan du få en kram.

Och låna min son.

Han vill inte somna ikväll...suckar



Vi har de där handdukarna.Jag gillar dem skarpt!



Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback