Ryggont!

Har fått problem med ryggont, har besvär av muskelknutor som klämmer åt och gör att min ischiasnerv spökar och jag får svårt att röra mig ordentligt. Är i behov av en naprapat, som kan massera och knäcka ut mig lite. Har en kollega som skulle hjälpa mig, men det är svårt att få en ledig stund för oss båda samtidigt... =(

Annars jobbar jag och kan inte förstå att man kan vara så trött när man kommer hem. Visst, jobbar nio timmar varje dag och fem dagar varje vecka. Dock har jag 4-dagars ledigt nästa vecka, då ska jag höststäda här hemma. Gardiner ska bytas, fönster putsas, rejäl städning och kanske tom städning nere i källaren. Självklart åker även duntäcket fram, det börjar bli lite småkylig redan om nätterna..


Fina ljuslyktor i turkos, sådana vill jag ha!! (dessa tillhör Anna F)...

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det blir bättre med ryggen!!!!

Kram!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback