Avtackning av mig

I fredags var jag medbjuden av de gamla kollegorna på HIA/Avd 1 på partaj ute på Bergkvara gård. Fem stycken skulle fylla 50 år och vi som slutat skulle bli avtackade. Festen var trevlig, kom väl därifrån vid tolvtiden. Var chafför, körde Annas bil, då jag ev skulle partaja på lördagen också samt jobbat hela dagen.
Fick ha kvar bilen och passade på att storhandla och hämta dörrarna till Billy-hyllorna på ICA (posten).

Av min fd kollegor fick jag ett vackert halsband, ett kort och en vacker gerbera. Blev så glad för detta. Det lite roliga är att eftersom man jobbar på hjärtavdelningen så är presenterna alltid i form av något hjärtformat. Tur man inte jobbar på lung eller tarmavdelningen.. hihi....


     


Vad hemskt det var att hålla tal utan att vara förberedd på det, men jag lyckades iaf..

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback