Ronneby Brunn

Åker idag iväg med jobbet i dagarna två. Ska till Ronneby Brunn nere i Blekinge och arbeta med SLOT. Det är en enkät som dom jobbet med i vintras, har inte själv gjort den men vi "nya" får ändå följa med. Ska bli trevligt med lite god mat, bubbelpool och avkoppling från det vanliga jobbet.

Igår hade jag en mindre bra dag. Vi hade möte och tog upp ett patientfall kring smärtlindring. Självklart var det mitt patientfall (fast det visste bara jag), så det var inte kul att sitta och höra alla kollegors kommentarer kring allt "fel" man gjort. Så igår mådde jag piss och kände mig rejält nere. Humöret är lite bättre idag, men skulle helst vilja dra täcket över huvudet.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Men hur fan kan man sitta å bara snacka skit om hur fel någon gör? Jag förstår verkligen vad du menar, har blivit utsatt för samma sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback