garderoben

Nedsågningen har börjat. Har inhandlat mig en elektrisk sticksåg, så nu går det lite fortare. Har småsår precis överallt, byggdamm i håret och en kaos här hemma med träbitar liggandes överallt. Har fått ner iaf hälften och tar resten på fredag efter jobbet. Jag borde kunna sätta fast grunden/stommen i helgen och måla insidan.


Inne i rummet har jag alla saker från garderoberna och allt nytt som ska in där. Har inte precis någon dansyta här hemma, men det är tur att man bara bor här själv.

 

Jag tänkte först måla insidan av garderoben i vitt. Som ni kan se på första bilden, så är det flera olika färger på väggen. Gult, vitt, grått, beige, så jag tänkte att om jag ska måla vitt måste det bli tre varv för att det ska blir fint. Väl på Ö&B så valde jag att ta en rolig färg istället. Ljust visste jag att jag ville ha. Så jag som älskar rosa, valde en nyans som hette Ljung. Bra pris också, 89:- för 2,5 liter..


Kommentarer
Postat av: Emrik

Vet att du får ihop det. Lite svett och adrenalin får du ställa upp med. Vet att du fixar det och att "frågor skola komma"!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback