Garderoben

Rensningen har börjat. Är redan less att leva i en härva av kartonger och skräp överallt. Tänkte jag skulle skriva under tidens gång, så slipper ni se allt på en och samma gång.

Idag fick jag flexa ut tidigt från jobbet, då vi var massor med narkossköterskor. Jag cyklade till Beijers och fixade mina hyllplan, socklar och plankor. ca 2800:- fattigare kom jag ut. Men nu har jag i princip allt hemma. Ska bara köpa skruv och sånt, men det ska jag göra när jag räknat ut var jag behöver.

Så här började allt:





Som ni kan ana så har jag haft problem med utrymme i garderoberna. Men det ska snart vara avhjälpt. Allt är nu utpackat och ligger i flyttkartonger inne i vardagsrummet. Kläderna (inte allt) hänger på en klädställning. Så här tomt blev det:



Observera den flammiga gul-vita färgen på den bakre väggen. Ska ta och måla insidan när jag fått ner det gamla "skelettet".

Nu dags att göda den hårt arbetande kvinnan med lite mat, tacosrester väntar. Det är behövligt efter allt packande och den stundande rivningen.

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback