Skjutdörrarna på plats

Till sist så sitter dom där. Upphängda med hjälp av Petter. Idag har jag fått upp de första hyllorna. Som tidigare, så stötte jag på ännu fler problem.

Jag får först sätta om alla 24 konsoller (48 skruvar) och flytta ut dom en cm då jag inte kunde haka fast hyllorna på rälsarna annars.

Sedan kunde jag inte ha kvar en bräda som sitter tvärslå på ramen lodrätt, så två sådana (sitter en på varje sida) måste kapas på längden (2 meter) och ta bort 4 cm. Har kapat ena idag, resten imorgon.

Men nåt har jag hur som helst åstadkommit idag. Har fått upp fyra av sex hängskenor/rälsar och de första fem hyllorna sitter uppe!





Har dessutom hunnit vara på bröllop idag och sjunga med WLL. Nu lördagsmys i soffan...
Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback