Åter helg

Bowlingen gick suveränt, fyra strike och ett antal spärrar så jag behövde inte skämmas. Maten på Bella Lantera var riktigt smarrig, kycklingfile med klyftpotatis och medelhavscreme, dock var salladen lite torftig med fem ruccola blad och en klyfta tomat!
Kom dit i sista minuten då jag och Peter stannat kvar för att hjälpa till med att en söt liten gosse skulle få komma till världen. Det kan man inte säga nej till, och sedan få lite goa komppengar för det!
I afton har jag en lugn kväll och ska snart sova. Träning imorgon och sedan födelsedagsfest hos Anna. Får se om utgång eller inte..

Angående Alla Hjärtans Dag, så får jag se om jag firar den. Måste hitta en söt och trevlig karl som vill fira den med mig bara.. Har hur som helst handlat en alla hjärtans dag-bakelse, ifall man får oväntat besök. ;)



Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Här får du i alla fall en alla-hjärtans-dag kram av moi!

Postat av: Ida

jo de kanske blir konstigt men vi bor ju fortfarande tillsammans och de är ju bara som en vanlig middag för oss. Hoppas du får dig lite oväntat besök! =)

kram kram

2009-02-14 @ 12:30:24
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback