Åter till jobbet

Imorgon gäller det, då ska jag jobba igen. Hoppas jag slipper illamåendet och den hemska törsten jag haft dom senaste dagarna. Ska bli skoj att komma tillbaka till kollegorna och får lite mer stimulans än vad Oprah kan ge mig om dagarna.

Två arbetsdagar, sedan är det helg igen. Testade på min ork idag då jag både tvättat, dammsugit och moppat. Borde kanske diska också, men lite ska jag väl ha att göra de kommande dagarna. Mycket med vila mellan insatsrna gjorde att jag klarade av allt. Sista övningen blir att bädda rent i sängen, ska snart ta tag i det..

Vad har nu då hänt under min sjukvecka?
* Har sett en massa film:
   * The upside of anger
   * Four christmases
   * Friends with money
   * Dumpad
   * Hot Chick
   * många fler som jag inte kommer på nu...

* Spelat spindelharpan så jag är så less nu, dock nytt rekord på 1190, slå det om du kan!

* druckit 2,5 liter saftsoppa, 1 liter nyponsoppa, ätit 0,75 liter glass, en tub risgrynsgröt, godis 5 chokladbollar, ca 50 vindruvor, 2 liter fruktsoda, 1,5 liter hallonsoda och en massa annat..

* tre shoppingbesök på Konsum, ett på apoteket, ett på askelyckan (semle-inköp) och ett på macdonalds (chicken nuggets!) och så ett på vårdcentralen.

* tre samtal till jobbet, två negativa då jag inte kunde jobba och ett glädjande då jag friskförklarade mig själv...

Nu mot sängen, dags att bädde rent så jag kan få en skön natts sömn!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmmmmm.....fröken Karro, en liten fråga.Är det inte bättre att vara hemma till du är HELT frisk?

Du har min fulla förståelse för att du vill jobba och är less på att vara hemma, men ändå.

What's the hurry?



Kram. F.

Postat av: Ida

Jag håller med Frida. Du borde vara hemma tills du är helt frisk så du inte blir sjuk igen. Det tar ju bara längre tid att bli frisk om man jobbar sjuk.



Visst är det tråkigt att vara hemma och speciellt du som alltid vill vara aktiverad men ändå.



Stanna hemma!!! Kram Kusin

2009-02-26 @ 02:17:24
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback