Sjukskriven

Blev det idag efter besök på vårdcentralen. Årets influensa är riktigt elak och tar upp emot 10 dagar sängliggande och sedan ännu fler veckor med trötthet. Vill både träna och jobba igen, men får nog vänta någon dag till. Har nu legat i soffan i fyra hela dagar, men ser en liten ljuspunkt idag. Orkat mkt mer idag, både duschat och diskat, samt dessutom vc-besök, alvedoninhandling och matinhandling. Känns som jag kan förflytta berg idag.

Jag är hur som helst sjukskriven veckan ut, men ska försöka jobba onsdag eller torsdag. Är så less att bara ligga pall i soffan och kolla på dumbruken hela dagen. Nu ska jag ta och rensa räkningar, sedan kanske lägga ett pussel? Det är alltid roligt!

Kram Kram Karro


Kommentarer
Postat av: isabelle

snygg du är i håret! : )

Postat av: Karolina

Tackar, här var jag nykommen hem från frissan..

2009-02-23 @ 22:01:31
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Annaboda

Krya på dig! Och så håller jag med Isabelle. Kram!

2009-02-25 @ 12:04:36
Postat av: Ida

Riktigt snyggt var det!.. krya nu på dig kusin och jag lovar att jag ska packa. Idag har jag ju varit duktig=)

2009-02-25 @ 15:25:49
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback