?????

Plötsligt bara hände det...

Mitt i allt,

jag var inte beredd,

det bara kom, som en stor våg..

nästan iaf...

Mina fötter stod i högt vatten

Jag plaskade

Fattade ingenting

Plötsligt slog det mig....


Min duschkabin har blivit en BADKAR!!!

Hur skedde nu detta?

Visst, jag älskar badkar, men gärna ett stort..

iaf stort nog så det passar mig, inte badankorna..


Själv stod jag där,

Smutsig och med schampoo i håret..

Vattennivån steg och jag insåg

ÖVERSVÄMNING!!


Så det var bara att duscha fort, men lite vatten..

Sedan fram med kausticksodan och varmt vatten

Jag lyfter på gallret och ser till min fasa:

USCH, En hårpropp!! (bilder visas ej!)


Fram med handskarna,

rota fram en gammal tandborste

ner i hålet

usch, så äckligt!


Nu strilar vågorna fram

som en vårfors i Pite

och badankorna då??

Joo, dom får acceptera att det numera råder ebb...


=)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu blev du en erfarenhet rikare. Det kallas slarvstädning. Hi. Hi. Men gör som Penty varg simma lugnt.

2009-01-13 @ 22:40:09
Postat av: Ida

Nej vilket roligt inlägg!! =))



Kanske inte kul å stå i översvämmning men du hade skrivit såå bra!

Postat av: Frida

Hahahahha!Så roligt skrivet! Tur att du e en redig människa som löser det mesta :)

2009-01-14 @ 19:22:53
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback