Mini-projekt

Fortsätter i Frida´s anda och visar lite smågrejer jag gjort här hemma. Förra helgen började jag måla mitt element på toaletten, det var ett gammal, gult som fått några törnar. Sagt och gjort, elementfärg hittade jag i källaren sedan storrenoveringen av lägenheten för två & ett halvt år sedan (tänk vad tiden går fort!).





  
Jag gillade inte riktigt de mörka partierna så de blev nu också vita.


Och så här blev resultatet:







Nästa projekt blir redan i helgen och är då förlagt till hallen, det blir mer inredning då än renovering. Ni får väl se sedan vad jag gjort...

Trevlig helg allesammans!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mycket snyggt. Att lite färg kan göra så mkt. Hoppas att du kom hem med allt på cykeln. Ha en trevlig fredag kväll. Kram.

2009-01-23 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback