Projekt!

Som många vet, så gillar jag att ha projekt när jag kommer hem hit till Piteå. Denna gången har jag haft två roliga grejer, förutom att ta hand om en sjuk mamma. Dels har jag varit med Sofie på IKEA och handlat en massa fina grejer till hennes rum och sedan möblerat om. Så nu har hon ett riktigt fint rum som passar henne. Sedan har jag även målat om och tapetserat min gamla byrå här hemma hos mor å far.


     


     


Så här blev då före och efterbilderna:







Och så här glad var Sofie när vi var på IKEA igår. Vi åkte strax efter nio och var färdigskruvade vid halv tolv på kvällen. En heldag med andra ord!!




Kram Kram Karro

ps. Imorgon åker jag hem till Vxö igen, men kommer i mars igen (om jag nu lyckas få nån mer semester =). Åter till jobbet och verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där blev bara föööör snyggt!Så otroligt duktig du är!

Ha en fin hemresa så håller jag tummarna för att du får semester i mars!Kramisar!

2009-01-05 @ 12:14:00
Postat av: Pappa

Vad är det som händer i Mars. Pimpling på Björnsjön kanske. I vart fall välkommen hem (Hi Hi). Ser ut som du har pappas gener!!

2009-01-06 @ 19:15:28
Postat av: Emma

MYCKET snyggt Karro! Nu blev jag sugen på att pyssla ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram

Postat av: Ida

Så du gjorde äntligen byrån nu. =)) snyggt som bara den. Men hur blev Sofies rum!?

2009-01-08 @ 00:51:33
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Ida

Så du gjorde äntligen byrån nu. =)) snyggt som bara den. Men hur blev Sofies rum!?

2009-01-08 @ 00:52:15
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback