Golfrunda

Igår var jag på min tredje fadderrunda med Peter. Det var över en månad sedan vi var ute senast pga semester och vi båda varit bortresta. Stod på driving rangen en stund innan och tränade på svingen, det kändes kanonbra. Sedan gick vi ut på en 9-hålsrunda. Tro det eller ej, men det var en toppenrunda! Lyckades skrapa ihop 17 poäng igår, jämfört med 4 och 7 poäng senast. På ett hål gick jag tom på par! (fick då hela 4 poäng bara på det hålet!!)

Så detta känns kanon. Peter tycker det går bra för mig och han pratar redan om att köpa mig någon bra driver. Visst, det är mkt kvar att lära innan jag är fulllständig, men nu får jag iaf iväg bollarna rakt och puttning var kanon på vissa ställen.

Längtar redan till nästa runda, som kanske blir på söndag om jag slipper åka in på beredskapen...

Kram Kram Karro

ps. Sitter här klockan tio över fyra på morgonen, då jag har sovit uruselt inatt. Det är varmt/kallt, knöligt, och på toppen av det så drömde jag om en älgolycka vilket gjorde att jag inte kunde somna om nu. Inte bra när jobbet påverkar en för mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback