Nedräkning

Bara ett, ynka arbetspass kvar tills det är semester. Ledig idag samt imorgon tills jag börjar jobba kl fem. Försökte sola idag, men molnen hopade sig och jag gick in igen. Stack ner på stan och försökte göra lite ärenden istället. Kollade på ny mobiltelefon, men den hade dom inte hemma. Sedan kollade jag på en resväska, som tyvärr kostade några hundralappar mer än jag förväntade mig. Jag fick iaf tag i en laddare för min USB-laddbara mp3-spelare, och jordgubbar!

Egentligen skulle jag, Peter och Björn gått ut och tagit en öl ikväll, men grabbarna var lite sega så det blev en lugn hemmakväll istället. Ska försöka hålla mig uppe länge ikväll, så jag orkar vara vaken imorgon. Hoppas även min elaka förkylning ger med sig snart!

Imorgon ska jag dock ut i solen och njuta. Har dessutom fått erbjudande om smörjning av solkräm om behov uppstår, ibland har man tur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback