Pite!

Är fortfarande här, åker först imorgon. Har det helt underbart. Solsken varje dag, massor med snö, äter pappas goda mat och bara mår gott. Kan det bli bättre?
Igår firade vi Pappa som fyllt 50++ och massor med presenter, smörgåstårta och folk fyllde dagen. Ska äta smörgåstårta till frukost idag med, Vilka goda! Från Brillans café i Norrfjärden som jag varmt kan rekommendera.

Idag är vi alla lediga (mamma, pappa, jag och Mio), och dagen är oplanerad. Kanske blir det lite sollapande och en skön promenad.. Som alltid när jag är hemma, så har jag lite projekt. Har satt upp en fondvägg i form av en tygvägg och matchande gardiner i min lilla systerdotters rum. Bilder kommer senare, men fint blev det.

Nu mot smörgåstårtan!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo det var riktigt trevligt att träffas. Jaså du blev lite småkär? =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback