Snart snart!!

Packar här idag och förväntningar inför hemresan är stoora. Det är mkt som ska med, allt från presenter till begagnade kläder som mamma och syster ska få kolla på (från rensningen av garderben).
Veckan är fullspäckad, ikväll jobb 11-20:30. Imorgon dagjobb, sedan kvällsmat med Per (som hjälper mig med ett litet problem). Sedan på torsdag är det äntligen dags, jobb till 17, sedan hem & äta lite för att sedan springa till flygbussen.. Sedan kvart i elva, möter jag upp pappa (och förhoppningsvis även mamma) på Kallax!



Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är ledig måndag så jag kommer då Emrik fyller år. jippi!! =))

Postat av: Beundrare

Vilken snygg man.Något att bita i!!!

2009-03-17 @ 21:46:47
Postat av: Anonym

Vilken snygg man.Något att bita i!!!

2009-03-17 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback