Mer renovering

Tro det eller ej, jag kan inte hålla mig borta från renovering. Denna fyrdagarsledighet försvann fort. Har hjälpt Cicci och fixat hennes matsalsdel i köket. Vi har rivit tapet, slipat massor, spacklat, målat tre väggar vita och tapetserat en fondvägg, målat träfärgade fönster (till vita) och en massa annat. Vi hann allt på två dagar!!

Resultatet:


I veckan har jag målat kökshandtagen, från slitigt stålgrått till metallsvart.

 
 



Vi hann med även ett IKEA-besök i lördags. Jag har köpt en sko- och en hatthylla. Så här hade jag det innan i hallen:



Problemet är att hatthyllan jag ville ha fanns inte i svart, slut i hela södra sverige och dom visste inte när dom får in den igen. Så jag köpte en vit, slipade den och nu har jag målat första varvet. Det ser iaf lovande ut. Så här ser det ut än så länge:

  


Skohyllan är ihopskruvad, men med andra ben då det finns ett dumt uttag för bredbandet 23 cm upp på väggen. Så här ser ni en del av resultatet:



Nu är jag helt slut, nästa helg är det jag som vilar!
God natt!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

vad fint det blev <3

kram kram Sofie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback