Status just nu!

I onsdags revs lister och lite kakel, idag åkte resten. Nu är jag istället förbannad.. Problem efter problem dyker upp på min väg till ett nytt fint kök (iaf delvis). Betongen rasar som ett sandslott i gassande sol, fixet fäster inte i betongen utan kletas bara runt. Så nu måste jag in på K-rauta (igen, bara den 4:e gången, än så länge) och köpa en gipsskiva. Björn kommer iaf hit imorgon och hjälper mig.

Annars ser köket ut som ett bombnedslag. Otroligt hur snabbt man kan gå från ordning och reda, till ett rent kaos. Här är resultatet än så länge:





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det som väntar på något gott......... Det kommer bli kanon snyggt när du väl är klar. Kram kram.

2009-05-09 @ 15:17:04
Postat av: Frida

Håller med föregående talare!

2009-05-09 @ 16:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback