Anestesikliniken 50 år

Igår var det stoor fest med hela kliniken. Vi fyller nämligen 50 år! Förfesten startade redan kl 16 hos Marie, sedan kl 18 var det dags. Temat var Glitter & Glamour, och jag måste säga att alla hade tagit det på stort allvar. Såg bara 1 person med jeans. Alla var så fina, Elisabeth i sin långa röda klänning och Robert i sin tjusiga officeruniform.

Vi var ett gäng från op som spexade och det var så lyckat. Folk skrattade och applåderade. Vi själva hade också jätte-roligt.
Idag mår jag faktiskt bra. Vinet var inte så gott, så jag drack knappt två glas.

Sedan har jag nog dansat bort en del promille på dansen, även om jag blev besviken på musiken. Dom har varit bättre förr, CD-band som dom heter numera (jag tror iaf det är gamla Tvättstugebandet). Bara gammal musik och tempot var för långsamt.. när det finns max 30 karlar på 250 pers, så kan man inte ha "styrdans".. (och som singel var det dåligt, knappt 3st och då menar jag manliga).

Här har ni min sminkning, dock fick jag ingen helbild på mig i min gräddbakelseklänning men ska se om någon annan fick med den:

 

Här kommer lite bilder från festen:


  

  

  '

 

Och jag fick så många fina komplimanger igår. Bästa var nog från Ulla, som tyckte jag såg ut som en Prinsessa!!

Nu frukostdags, sedan söndagsmys med familjen Olausson-Nyrén..

Kram Kram Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback