Dagens...

Mattips:

Djupfryst fiskgratäng som mosas ihop med gröna ärtor. (Psst, värm den först i ugnen)


Suktare/"Crawings":

Ben & Jerrys goda chokladglass


Duktighet:

Tränade redan kl tio på förmiddagen, uppe kl åtta.


Jobb:

Städat lite här hemma, beredskapen gick jag av kl åtta imorse.


Uppenbarelse:

Den lilla tjejen säger till sin mamma: "Kollar vilket fint hjärta hon har där bak, tror du hon ritat det själv?" Tjejen syftar på min tatuering, som hon ser när vi alla duschar på gymmet.


Film:

Ikväll är det sista filmen med Jason Bourne; Bourne Ultimatum. Tur jag har hela boxen, så jag kan se den om och om igen...


Hetta:

En kvarts bastubadande är som balsam för kroppen och själen.


Njutning:

Tv-kväll med en kopp te och lite ostar till det väntar...


Kram:

Till alla underbara människor där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback