Färdigt!

Nu är hyllan färdig!

Söndersågad i lördags
Målad igår söndag
Uppskruvning av nya hyllor idag måndag

Så här blev resultatet efter sågningen:




OCh så här blev det med inredningen (såklart från IKEA) på plats:




Jag gjorde även om skåpet ovanför kylen, då den såg lite "stökig" ut:

 


Och fläkten fick en liten "make-over", hittade jätte-fina konstkort på frukt:


 

Och sprit- och vinflaskorna hamnade i de nya bokhyllorna i rummet.

Så här blev allt:



Nu ska jag plugga lite, måste skriva i lite papper inför morgondagens medarbetarsamtal med chefen. Hoppas jag får jobba kvar!!

Kram Kram Karro

ps. Kostnaden för hela kalaset? Inte många dineros iaf. Färgen hade jag hemma, brädorna är de gamla som jag bara sågat om. Så med korgen, burkarna och lådorna från IKEA så kanske det hamnar på 350:- inkl vinkeljärn och skruvar.
Måste nog vara den billigaste renoveringen hittills.. =)

Kommentarer
Postat av: sofie gotthold

vad fint det blev! :)

haha, du har en bild på mig på kylskåpet:)<3 ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback