Påsk

Snart är det påsk igen, tänk vad tiden går! Jag åker till Göteborg på fredag morgon för att umgås med härliga tjocka släkten. Ska bo hos underbara kusinen Sara, och på påskaftonen blir det mys hos moster Anita.

I helgen var det fest hos Ann. Mkt skoj och trevligt. Och som det brukar vara; har man haft trevligt på festen, så kommer straffet dagen efter. Nu ska jag bli nykterist... iaf för ett tag.

Igår lyckades jag ändå komma iväg och påskpyssla lite. Gjorde lite fina saker som jag ska ge bort nu till värdparen. (vill inte visa bilder det får bli en överraskning)

Idag jobbar jag natten, men huvudet värker lite, halsen är öm och jag nyser. Jag vill INTE bli förkyld nu, ska köpa c-vitamin brustabletter på konsum och ta en promenad i regnet om en stund. Hoppas det fungerar (ska klä mig så jag inte blir ännu mer nerkyld av regnet).

I fredags fikade jag med Cicci och vi planerade resan lite. Så kul, och passande att det var tvåsiffrigt i solen. Nu jagar jag bara piz biun-olja, solskyddsfaktor. Så man blir vackert brun. Dock verkar inte butikerna fattat att solen är här snart.

Så nu är det nedräkning. Mindre än två veckor till Teneriffa och fyra dagar till Göteborg. Jag kommer vara tre helger på raken i Göteborg, så härligt!

Nu börjar det regna ännu mer ute, typiskt!!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt. Jag kan genast ta bort de å sätta tillbaka min gamla. Jag gör om den så får du ta denna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback