30-års present!

Igår skaffade jag min alldeles egna present till mig själv. Visst, en månad för tidigt men det är bra att vara ute i god tid. Nervös som få, lätt illamående också. Det var smärtan jag var rädd för, har helt glömt bort hur det kändes när jag gjorde den förra för 3,5 år sedan.

Men vad har då hänt?
Joo, jag har tatuerat mig!

Äntligen har jag fått tatuerat en skorpion, mitt stjärntecken. Fast stället för en riktig skorpion, gjorde jag tecknet som ser ut som ett M. Så nej det står inte för Martin, Mattias, Mikael eller nån annan snygging! ;)

Här kommer lite bilder, än så länge är den röd och ser lite konstig ut för huden är svullen och irriterad.







Ont gjorde det också. Tänk er att ni skär er med en vass kniv, sedan att någon drar detta sakta över huden och det sticker djupt ner i foten. Men med rätt andning så går det att uthärda, in genom näsan ut genom munnen. 20 minuter senare var det färdigt, 27 stjärnor pryder nu min fot och ankel...

Nu ska jag smörja in den lite, sedan plast på! Så det läker fint och inte kliar så mkt!

Ha en skön helg!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Frida

Galet modigt! ME LIKE!

Postat av: Ida

Åhh vilken fiin. Jag har oxå tatuerat mig. det är dock 3 veckor sen nu men de gjorde väl oxå lite ont. Den var riktigt snygg, skorpionen? Själv har jag vattumannen.. =)

2010-10-19 @ 19:21:46
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback