Födelsedagsfirande!

I torsdags firade vi på jobbet min kommande födelsedag. Då det var svårt att hitta en bra helg i november, så tog vi det nu.

Vi var på Aptit kök & Bar nere vid Båtmanstorget, Mysig inredning, duktig personal och underbar mat (som inte kostar skjortan).
Jag åt ryggbiff med kantareller och potatisduschess. Sedan creme brulee till efterrätt. Såå gott! Och ett glas rött till. Det blev en tidig kväll, då jag och Johanna åkte till Gekås Ullared tidig fredag morgon (bilder på fynden kommer sedan).

Av Underbara Johanna fick jag denna godluktande tvål och fina sten:




Sedan av kollegorna fick jag en fin JellyBean-skål med massa godis i:



(I bakgrunden ser ni mitt nya fina plåthus, bara 129:- Ska fylla den med ljus sedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback